Üldised müügitingimused
Müügitingimused kehtivad kulmavares.ee lehe veebipoes ostja (edaspidi Klient) ning ettevõtja Punnis Possu OÜ (edaspidi Veebipood) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.
Lisaks käesoleval lehel kirjas olevatele tingimustele reguleerib Tarbija ja Veebipoe vahelisi suhteid Eesti Vabariigis kehtiv Võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised olulised õigusaktid.
Veebipoel on õigus teha hindades muudatusi. Muudatused kajastatakse veebilehel: kulmavares.ee/pood/
Hinna- ja tarneinfo
Kõik Veebipoes toodud hinnad on eurodes.
Ostetud tooted edastatakse Kliendi poolt valitud Eesti pakiautomaati ja tasud, kui need rakenduvad, on ostukorvis välja toodud. Tooteid saadab välja Veebipoe partner Pakipoint hiljemalt järgmisel tööpäeval. Erandkorras, kui pakiautomaatides on ootejärjekord, võib tellimuse täitmine võtta aega kauem. Tavapäraselt võtab paki kohaletoimetamine aega 2-3 tööpäeva. Juhul kui e-poe tootekirjelduses on märgitud kuupäev, millest alates hakatakse kaupa Klientidele tarnima, tuleb lähtuda antud kuupäevast ja arvestada tarneaeg sellest alates.
Võimalik on valida Smarposti, Omniva, DPD ja Venipaki pakiautomaatide vahel.
Veebipoel on õigus teha müügitingimustes muudatusi. Muudatused kajastatakse veebilehel: kulmavares.ee/kasutustingimused
Tellimuse vormistamine
Soovitud tooted tuleb lisada ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks vajutage ostukorvis nuppu “MAKSMA”. Tellimuse lõplikuks vormistamiseks sisestage vajalik informatsioon kassas ning valige endale nimekirjast sobiv makseviis. Valikus on Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele, Revolut, N26 pankade makselingid. Lisaks on võimalik tasuda pangaülekande või Inbank’i maksa hiljem, lisatasudeta meetodil. Läbi pangalingi makstes tuleb makse sooritamiseks valida endale sobiv pank, makselinki vahendab Montonio Finance OÜ.
Punnis Possu OÜ on isikuandmete vastutav töötleja. Punnis Possu OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance OÜ-le. Maksed toimuvad eurodes. Pangaülekande korral leiab makseinfo e-postkasti laekunud arvelt.
Kontrollige enne tellimuse lõplikku kinnitamist andmeväljades oleva informatsiooni õigsust ning kontrollige üle ostukorvi sisu ja tutvuge müügitingimustega.
Makstud tellimuse täitmine toimub automaatselt ning tellitud kauba arve ja kinkekaardid jõuavad Teie meiliaadressile tavatingimustel ühe tunni jooksul. Füüsilised tooted liiguvad vastavalt postisüsteemi kiirusele.
Veebipood ei vastuta Kliendini kauba jõudmise hilinemise eest juhul kui kauba kohaletoimetamine viibis asjaolude tõttu, mida Veebipood ei saanud ette näha ega mõjutada.
Tagastamisõigus ja pretensioonide esitamise kord
Kliendil on õigus pärast tellimuse kättesaamist e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu kui Kliendiks on juriidiline isik.
Kauba tagastamiseks tuleb teavitada Veebipoodi kauba tagastamise soovist kirjalikult klienditoe e-maili aadressil info@kulmavares.ee.
Kliendil on õigus raha tagasi saada kui kaup ei vasta Veebipoes kirjeldatud sisule või on defektiga. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. Veebipood tagastab müügilepinguga kaasnevad tasud Kliendile toote tagastamise puhul 14 päeva jooksul.
Vigase või vale toote Kliendile saatmise puhul kompenseerib tagastamisega seotud kulutused Veebipood. Kliendil tuleb võtta kompensatsiooni saamiseks või vale toote saamise puhul selle ümbervahetamiseks ühendust klienditoega 14 päeva jooksul (info@kulmavares.ee). Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni Klient on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Muude toodetega seotud pretensioonidega võib Klient samuti pöörduda klienditoe poole info@kulmavares.ee. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood Kliendile kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab Kliendipoolsetele kaebustele 14 päeva jooksul kaebuse laekumise hetkest kirjalikult.
Kui Klient ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.